söndag 7 juni 2009

Söndag

Idag servers en söndag med strålande sol och klarblå himmel!
Jag klagar INTE!
Trots att det är min sista lediga dag innan jag ska börja jobba så känns det helt okej.
Insåg efter bara 2 dagars ledigt att jag är på tok för rastlös för att må bra av att bara vara planlöst ledig.
Ska bli skönt att få tillbaka strukturen i min vardag, jag lyckas lätt tappa den när jag bara är ledig.
Jag hoppas på att lära känna lite nytt roligt folk på min nya arbetsplats sen blir det även ett nytt gym där man säkerligen också kommer träffa nån ny rolig lirare!
Har många planer för denna sommar trots att jag ska jobba största delen av den.
Ska träna effektivt och med tydlig mål som jag bara SKA uppnås.
Med tanke på hur pass envis jag är så är det inte alls omöjligt.
Jag kommer cykla och springa till jobbet varje dag vilket blir schysst grundträning.
På det ska jag lägga lite strukturerad gymträning.
Självklart kommer jag fortsätta med hopprepet i hopp ;)
om att kunna göra det lite mer kontinuerligt.
Blir förhoppningsvis lite vattenskoter även denna sommar.
Ska troligtvis unna mig en ny laptop denna sommar oxå.
Ska även styr upp en målning jag länge velat göra.
Ojoj va mycket jag har i skallen nu!
Det blir till att sätta sig och skriv en "Att Göra Lista"
Nu ska jag ner till vårat lilla "mini-gym" vi har här hemma och se hur mycket axeln vill vara med och leka.
Sen ska jag beställa mig lite proteinpulver från primesport.se
SeeYa!

1 kommentar:

  1. Perfekt, primesport har det bästa proteinet, säg till nästa gång du beställer från dom så ska dom skicka med en liten bonus
    Ha det gott och kör hårt
    Niclas

    SvaraRadera