torsdag 25 juni 2009

Next stop Norrköping

Nu är torsdag kväll kommen och jag är nu ledig i två dagar!
Både jätte skönt men samtidigt trivs jag bra på jobbet och ser fram emot söndag då jag ska jobba igen.
På söndag ska jag baka med några av dom intagna, jordgubbstårta ska det bli.

Ikväll blev den en kvällspromenad i solen med Tulo.
Så mysigt det är när det på riktigt är sommar!
Hittade ett gäng fina snittblommor mitt i skogen som jag tog med mig hem.
Krigade mig igenom snår och brännässlor.

Helt klart värt den söta lilla buketten!


Sen blev det ett fotbad ute på verandan.


Nu ska jag lägga ner det är bloggandet för ikväll...har varken inspiration eller känslan av att nån läser skiten ja skriver.
Som min syster sa så peppande


M- Har du ens några läsare? -tveksam-
C-ja, lite varierande. Men vissa dagar har jag över 50 inlogg -positiv-
M- men det lär ju va samma personer som läser den flera gånger -skeptisk-
C-Nej men det är det nog inte... -hoppfull-
M- Aja, du får ju inga kommentarer i alla fall. -konstaterande-
C- aah..näee... iofs... -förstörd-


Är det detta som kallas pep-talk månne??



Nu ska jag packa min väska inför imorgon.
Ska åka iväg till Norrköping!!!
Sett fram emot det hela veckan!
På lördagen lite skytte och sen iväg och sola & bada.
Tro det eller ej men det blir årets första dopp!
Ska bli två riktigt sköna dagar!
Puss

4 kommentarer:

  1. Haha gillar din syster hon kanske också skulle bli Polis väldigt klarsynt tjej. Men nu fick du och andra sidan en kommentar. 1-0 till dig då :)

    SvaraRadera
  2. 2-0 till Sthlm & GBG! Ikväll är det ordentlig fest (ovanligt eller hur?) Hoppas din helg i Peking blir lika bra som Götet e vackert =)

    SvaraRadera
  3. Jag läser, men orkar aldrig kommentera då det är något fel och jag måste skicka kommentaren flera gånger innan den kommer iväg... Ha så kul gums!!

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Dog jakten på jackan av? Har inväntat ett svar på facebook, men ack vad jag bedrog mig :) Hoppas allt är bra med dig?
    Många kramar!

    SvaraRadera