söndag 14 juni 2009

Smått & Gott

Morrn morrn!

Igår blev det uppdatering av körregler och skyltar och annat smått och gott.
Nåt som egentligen alla borde göra efter man har haft körkort en längre tid.
Sen blev det lite shopping med mamma och syster.

Tyvärr hann vi inte till terräng butiken för att inhandla mina kängor innan dom hade hunnit stänga.
Och idag har dom tydligen stängt. Så jävla typiskt!!
Hatar när det inte blir som jag har tänkt det.
Men jag får gilla läget och tänka om helt enkelt.
Mentalträning ;)
Det blev i alla fall ett armbandsur så jag slipper vara tidlös och handfallen på det planet när jag är på jobbet.
Sen spelade jag och syster lite Guitar Hero, återigen inte många låtar innan man lessnar.
Vi var båda rätt sega så det blev att slötitta på sommarkrysset där Eros Ramazzotti uppträde.
I Like!

Sen blev det lite ost & kex till en film.


Babel

Riktigt bra film!
Men tror du inte jag somnar och missar sista 20 min!!
Så typiskt.
Och så typiskt mig!
Får väl försöka hyra den så jag kan se slutet.

Alltid kul när man vaknar upp en söndagmorgon och man har fått flera olika sms från folk som varit ute och festat.
Ett av sms:en var av att tyda från sms:et från nån gammal kompis, vet dock inte vem.
Har lyckats bli av med hel min telefonbok när jag bytte operatör vilket är rätt irriterande.
Ska försöka leta fram alla nummer och lägga in dom i luren idag.

Utöver det så ska jag bara göra olika måsten, fixa och dona bland alla papper.
Eftersom det spöregnar konstant så är det ju inte ens någon idé att tänka på att gå ut.

Hörs lite senare!
Peace!

1 kommentar:

  1. perra ramazotti!17 juni 2009 kl. 08:07

    Eroz ärså jävla Grande alltså!!

    SvaraRadera