tisdag 23 juni 2009

Pang som blev det sommar

Ibland smäller det bara till och så *vips* så är det sommar.
Att åka buss och tåg under den säsongen är en smärre tortyr.
Idag klev jag upp nästan lika tidigt som dom dagar då jag jobbar.
Men idag var målet något helt annat än jobbet.

Jag & Syster skulle bege oss in till stan för att fixa manicure.





5 saker du helst inte vill ska ske när du går till en nagelsalong

  • Att tjejen öppnar butiken och är nyvaken...

  • Att tjejen gäspa flera gånger under behandlingen...

  • Att tjejen har mat på tröjan...

  • Att tjejen prata alldeles för mycket och om märkliga saker...

  • Att tjejen säger att hon är less på detta yrke...

Efter en oförglömlig behandling gick vi därifrån med en lättnad.
Fina naglar hade vi alla fall.
Sushi på det sen vidare till Terräng butiken där jag köpte mig ett par kängor.


Imorgon blir dagen då jag ska förhoppningsvi inviga dom!

Nu blir det en kvällspromenad med Tulo, sen kallar sängen!

Vaknade upp imorse och kände hur Herr förkylning vaknade samtidigt med mig.
Han ska jag sova bort i natt är planen.
Vill inte bli sjuk till helgen.

Just ja! Måste boka min biljett till Norrköping!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar