måndag 1 juni 2009

Ett litet tack...

Headsup!
Det här blir ett sentimentalt inlägg.
Vet du med dig att det sentimentala inte riktigt är din grej så råder jag dig till att inte läsa följande ;)

Då kör vi....
Eftersom jag själv tror starkt och förespråkar ofta för att det lilla betyder mycket tar jag tillfället i akt och visar lite tacksamhet till dom i min omgivning.

Tack gulliga klasskamrater som både visade omtanke i skolan men även skickade rara sms till mig sen!
Goa och rara Alex, Oscar och Mia!
Höggravida Sofia som så rart både erbjöd sig följa mig till sjukan å checkade upp på mig sen!
Thanks a million Mongo för att du erbjöd dig komma förbi med glass.
Tack till Lisa som så snäll gav mig anteckningar från seminariet.
Guld till er!

Sen ska jag ge ett stort och massivt TACK till Mia (som jag glömt bort att ge all ära till)
som faktiskt är mitt skäl till att jag klarade Krim. tentan!
Hade det inte varit för din sammanfattning hade jag aldrig klarat den!
hmm... har jag glömt nån nu? Känns lite som ett Grammy-tal detta.
Thanks a million till alla er jag glömt bort ;)

Lyckades faktiskt plugga lite idag. Mycket beroende på en bra trio.
Sen blev det storstädning här hemma. Dagarna går för fort!! Hur ska jag hinna med allt!?!
Har gjort min adressändring nu, fixat CSN-kort m.m
Nu har jag lovat dyrt och heligt att jag ska lyckas lägga mig tidigt.

Sagt och gjort!

GODNATT

3 kommentarer:

  1. Snälla människor får oftast lite snällhet tillbaks och du är onekligen snäll därav mycket snällhet till dig =)

    SvaraRadera
  2. nu uppfyllde jag yttligare ett kriterier för mongo, snäll och go. 6 av 19.

    Tack till dig som hållit mig snäll och motsatsen till bitter. Glad att jag fann dig!

    SvaraRadera
  3. Jag tackar dig för att du är den du är.

    SvaraRadera