tisdag 9 juni 2009

Godmorgon uniform!

Så har jag återigen skaffat mig ett jobb där jag inte kan ha fina naglar eller göra mig iordning :P
Uniform är dock väldigt skönt att ha.
Man slipper tänka på det där varje morgon, vad man ska ha på sig osv.
Måste till helgen ut på jakt efter ett par kängor.
Nån som har några tips på bra kängor får ni gärna tipsa mig!
Hinner tyvärr inte skriva nåt mer idag, har bara några minuter på mig innan jag ska åka till jobbet.
Ska berätta lite om min första dag senare ikväll. Hade maximal otur på vägen hem kan man ju lugnt säga.
Vi hörs sen!
KRAM

2 kommentarer:

  1. Snygga känger!!
    Jag köpte ett par Svarta skin Convers på Street på NK.. de var skit coola.
    jag har mina när jag hoppar fallskärm..
    Inte den bästa sulan, men fan så snygga ;)
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Tjohoo puman

    Vill höra allt om nya jobbet ;)

    Gällande kängorna, kika in dessa: DÅ DET INTE GÅR ATT LÄGGA IN EN LÄNKJÄVEL SÅ FÅR JAG SKRIVA HUR DU GÖR: Gå in på www.terrang.se. Sen klickar du i vänstra hörnet (Under PRODUKTER-Militär-Polis-Säkerhet) sen PRODUKTTYP=Kängor/Skor VARUMÄRKE=Bates. Sen söker du efter Bates Delta 8. Köpte sådana själv, och de är jävligt sköna. Sen så är det en special sula i dem, vilket inte syns på bilden. Sulan har en specialgrej som gör att man kan ställa in sulan i olika lägen beroende på "hur" man skall gå under dagen. Sen är det även dragkedja på sidan och det är ju jävligt skönt. Och då den är helt ny på marknaden så har de introduktionspris på den: 1395kr

    Värt o kolla upp. Sorry för ett långt inlägg men det gick ju inte att länka ;)

    Sköt om dig pliten

    SvaraRadera