måndag 15 juni 2009

Äntligen Måndag!

Eller inte....
Den här helgen försvann snabbare än vad en näve godis brukar göra.
Frågar någon vad jag har gjort denna helg så blir svaret ingenting.
Jag har verkligen inte gjort något alls... helt värdelöst.
En helg som har passerat utan att jag gjort något kul. Känns knappt som jag har vilat upp mig inför denna dag.
Blä!


Är lite nervös inför idag ska jag erkänna.
All information från förra veckan bara susar runt i skallen.
Idag ska jag ut på avdelningen och jobba halvt-skarpt.


Dom få rutinerna och människorna man lärde känna förra veckan är idag helt bort blåsta och jag börjar om på nytt.
Som om det inte räckte med regn igår så fortsätter det idag.
Tröstlöst när det känns som höst mitt i juni.
Nu ska jag gå ner och packa väskan med lunchlåda, mackor och frukt.
Håll tummen för att jag får en bra dag idag!
Igår var helt klart inte min dag.




Hoppas du får en bra dag du med!




Love!

1 kommentar:

  1. Det kanske är det du behöver, att göra just ingenting. Att stanna upp, fundera och glädjas åt gårdagen.

    Stor kram från norr.

    SvaraRadera