tisdag 29 september 2009

Things in life

Vissa dagar får du en liten påminnelse om vad som betyder mycket för dig.
Vet du vad jag menar?
Idag fick jag en sån påminnelse när jag vaknade.
Vänner, familj och kärlek är väl de viktigaste delarna i alla fall mitt liv.
Man kan ibland märka lite extra tydligt vilka personer som faktiskt är ens vänner.
De som frågar hur du mår och visar att de faktiskt bryr sig om något som kan tyckas vara så banalt som en förkylning.

Jag fick en 'energikick' av en urmysig tjej i skolan idag..
Tänk va något så "litet" kan betyda så mycket.
Tack Mia för din fina tanke och present, den värmde mycket ska du veta.

Imorgon ska jag köpa rostfralla och äta ostmackor med Mia's kaneldoftande rabarbermarmelad och dricka te! :)
Jag vet inte nu längre vad jag har får konstig hårfärg.
En klasskompis beskrev min hårfärg som röd/brun guldig.... ???
Jag tror faktiskt jag längtar till att bli blond igen
Nu ska jag bara mentalt förbereda mig lite inför morgondagens case och senare data lektion.
Till er klasskompisar som läser min blogg vet att inloggningsnamn och diverse rubriker vill man INTE glömma!
"Rätt tid, Rätt plats och rätt utrustning"
Sen ska jag försöka koppla bort skolan och tänka på annat.
Jag bara måste lära mig att vila så att jag kan bli frisk nån gång.
Puss å Kram till er där ute!

1 kommentar:

  1. Jag väljer mina vänner med omsorg! Hoppas marmeladen smakade bra, ett tips är att mumsa den på kex med västerbottensost :)

    SvaraRadera