söndag 6 september 2009

vart tog inspirationen vägen

Den försvann.. jag känner mig inte alls peppad för något alls.
Likgiltig var ordet!
Hårfärgen blev fin, kanske ändå inte riktigt som jag hade tänkt mig, men ändå fin.
Omväxling förnöjer, helt klart!

Har precis ätit middag och diskat undan och det slog mig då hur tråkigt livet är när man är själv. Det är verkligen inte kul att laga mat till en person.

Livet är helt klart mycket roligare om man har någon att dela det med.

Saknar....

Räknar ner tills jag får åka hem.... 12 dagar kvar

Har för första gången i mitt liv köpt granatäpplen.
Mamma brukar ha det i sina sallader och det är riktigt gott. Har du aldrig provat det förut tycker jag helt klart du ska testa!

Min favorit är:
spenatblad
rivna morötter
hackad paprika
majs
granatäpplen
avokado

Nu ska jag försöka plugga lite, imorgon väntar både lite coopertest och uniformsutdelning.
Jag har knappt sprungit alls i sommar, men helt ärligt kunde jag inte bry mig mindre.
Jag är rätt säker att med min envishet så kommer jag klara det, det kanske inte blir något skolrekord eller personbästa...men vem bryr sig.
Jag förstår egentligen inte ens syftet till varför vi har en sån lektion.
Slöseri med tid.
Nu blir det lite Barry White och en psykologibok
Bjuder på en bild från gårdagen!

Can't get enough of your love babe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar