torsdag 24 september 2009

Miljoner tankar

Har legat sjuk hela dagen... vilket har gett mig massor med tid att tänka.
In the mind of of CC:

Jag skulle vilja göra en egen kristallkrona. Så jag satt och sökte på lite kristallkronor för att få lite inspiration.
Hittade en hel del häftiga.

Hehe inte riktigt den formen jag hade tänkt mig....Är nog lite mer som denna modell jag skulle vilja göra. Fast i en liten mindre version.

Borde inte vara allt för svårt om man bara har metallramarna.

Sitter och letar inredning... eller rättare sagt inredningsinspiration.
Jag drömmer om att nån gång få bo i ett stort fint hus som man kan inreda vackert.
Just nu letade jag efter ett nattduksbord och hittade detta underbara:
Josefin Hellström-Olsson har designat nattduksbordet of my dreams!

Världens tråkigaste pojkvän svarar mig när jag visat bilden
-aha.. den ser ju jätte stökig ut. Det går ju inte att städa den där.

Vill man köpa den kan man göra det på http://www.pid.se/
Där man ser prislappen på denna söta lilla pryl... 6000 silvriga..
ooops!

Kolla denna sängram:
Helt underbart sovrum och säng... me want!
Nu ska jag plugga lite.... Puss

1 kommentar: