måndag 28 september 2009

Suprise

Ofantligt va trött jag är just nu. Jag har noll energi, noll motivation, noll noll noll noll!Förkylningen tar knäcken på mig i kombination med det höga tempot som det faktiskt är i skolan just nu.
Kan inte ens minnas senast jag tränade..... livet suger just nu!

Det blir inte blir bättre av att jag inser att jag är en person som lider av kontrollbehov.
Listor hit och dit, kontroll kontroll, planera dagen, planera helgen etc.. kort och gott ett litet kontrollfreak.

Jag fyller ju år nu i helgen och har anat att min Mr kanske skulle komma hit och överraska mig.
Har hoppats på att han skulle hit.
Tror ni jag kunde bara låta det vara och låta mig bli överraskad? Neeeeej...
Jag luskar, ställer frågor, försöker förstå om han ska komma hit eller inte så att jag kan... just det... planera!

Vad händer? Jo tillslut säger han:

-Jag hade inte tänkt säga något men jag vill ju inte att du ska vara besviken eller att det ska bli nåogt missförstånd så jag säger det. Jag har tänkt att komma upp och hälsa på dig till din födelsedag.

Samma sekund som han säger det inser jag vilket PUCKO jag är!
Snacka om att förstöra min egna men framförallt hans överaskning.
Men det är bra att planera... eller?! ;)

Tur att han älskar mig ändå.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar