fredag 11 september 2009

Me and My Seven

Så är klockan 8 och det är sista dagen, sista lektionen innan det bjuds på helg.
Skönt! Jag har inget speciellt jag ska göra i helgen, men jag har massor att göra.
Sånt där som man inte riktigt hinner med på vardagarna. Idag har jag en lektion på 4 timmar, vi kan kalla det en datalektion. Sen ska jag ta mig in till stan och leta efter ett par jeans.
Jag äger ju inte ett par jeans, eftersom alla har "krympt" ;)
Tyvärr är det en nästintill omöjlig uppgift att hitta ett par jeans man trivs i.
Jag minns mina Seven jeans.... de var guld!
Tyvärr tillåter inte min budget att köpa ett par nya Seven för 2000-3000 kr
Så vi får väl se om jag hittar nåt idag.
Sen ska jag hem, städa lite innan jag drar till Iksu och ÄNTLIGEN drar igång med min träning igen. Det blir lite gym sen ska vi inviga beachvolleyboll igen. Blir nog en bra dag det här!
Hoppas även du får en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar