fredag 25 september 2009

Play the player

Kämpade mig upp idag och bestämde mig för att ta mig till skolan denna dag.
Eftersom denna utbildning inte alls tillåter att man är sjuk, så var det bara att pressa i sig 3 st treo och 1 st panodil och hoppa upp på cykeln.
Väl framme vid skolan, vilket egentligen inte är någon lång sträcka så var jag tok varm och pulsen låg på dryga 200.
(jag vet mongo, en shot till mig)

Hade en lektion i kriminalteknik tillsammans med C klassen istället för min egna eftersom jag missade min lektion igår. Det var lite uppfriskande att vara med nya människor och väldigt skönt att sitta bredvid Lisa som precis som jag insåg att detta inte var någon inriktning för oss.

Intressant absolut, men inte det som skulle få mig att känna glädje att gå till jobbet. Som kriminaltekniker krävs det en form av tålamod som inte jag besitter.
Snörvlade mig igenom den lektionen sen käkade vi lite lunch på "The wildman"


Sitter och pratar med min pojkvän samtidigt som jag skriver det här. Han är lika speedad som en liten unge som du har pressat i en redbull och en påse godis.
Hyper!
Vilken dåre man har hittat sig ;)
Funderar på att stjäla lite på hans energi så jag kan plugga lite.
'Dragan give me some of your energi!'


Igår var jag lite låg, trött, sjuk och stressad över skolan. Men sen idag efter att ha snackat lite med Lisa (som för övrigt nu ska haka på till city om några veckor, kul!)
sen mötte jag min basgrupp och fick en kram av Tessan och Johan (goa personer)
Sen mötte jag Mia och Sofia där jag fick skratta lite, personer man saknar att ha i sin klass men som då oxå gör en lite gladare när man springer på dem.
Så efter idag har jag faktiskt lite mer "hopp om livet", kort och gott det känns lite bättre idag.

Tänk att det ska krävas lite sjukdom för att jag ska hinna ta tag i en blyertspenna och skissa lite.
Så här ser pågående projekt ut....

Önskar att jag hade lite mer teckningspennor och lite mer inspirations tidningar och böcker.
Ska satsa lite på det nu fram över.... jag mår så bra av att rita!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar