torsdag 17 september 2009

Inlägget innan avresa

Har egentligen inte tiden att sätta mig och blogga, men jag bara måste!
Klockan är 16:30 och jag ska väl åka mot flygplatsen om lite mer än en timme.
Idag har varit en bra dag, säkert mycket för att jag just får åka hem idag.

Men den var också betydligt bättre än gårdagen som var stressig och tung.
Lite radioutbildning sen lunch på vildmannen.
Sen hoppade vi upp på cykeln och begav oss mot sista lektionen för dagen.
Känns helt klart att det är höst nu, man luras lätt av blå himmel och tror det ska vara varmt.
Okej, nu tappar jag tråden här känner jag, min poäng med detta inlägg är det som kom därefter.
Jag är så glad över en speciell människa jag lärt känna här uppe i Umeå och blev riktigt rörd idag när hon gav mig ett halsband och ett par fina ord som verkligen betyder mycket för mig.
Personen jag pratar om är Sofia. För er som inte vet vem det är så är det en tjej som gick i min förra basgrupp.

Alla vet väl hur vissa personer utmärker sig och man vet att det är något speciellt med den personen. Sofia är en sån tjej. Det tycker nog många fler än jag. Hon är skolans 'superwoman' utan tvekan och jag önskar jag hade hälften av den energin hon har.

Tack Sofia för halsbandet och betydelsen av det.
Minns du om mitt 'lyckohalsband' jag berättade om när vi körde livräddningsprovet?
Jag tänker komplettera det med mitt nya 'Hope' halsband!

Nu ska jag packa väskan, hoppa in i duschen sen bege mig mot flygplatsen.

Nu blir det STOCKHOLM över helgen!

PUSS

1 kommentar: