fredag 25 september 2009

Det är nära nu..

Nu är det inte många timmar kvar tills jag kan slappna av.
Om exakt 14 timmar får jag helg!!
Satt i soffan och pluggade när jag så oklokt slår på tvn och fastnar för ett program på MTv som bara är så ballt!

Jag och min Mr har en lista där vi nu börjat rabbla/skriva upp saker vi ska hinna göra innan vi blir gamla och dör. Och titta på det här Mr F!! här har jag 'the thing' som vi ska göra!

Vi borde göra det så snart vi bara kan!
Vi åker ut i öknen och kör monstertrucks, äter sand, stukar någon vrist eller två, sladdar i sand med en varsin cross, kör massiva fyrhjulingar, modifierade jeepar, hoppar över stora berg med sand....
Äventyr i en jätte stor sandlåda!




Tyvärr hittar jag inte det avsnitt som jag såg nu på tv, för oj oj oj vad det gav mig blodad tand, även fast det inte var jag som körde.
I den stunden bestämde jag mig för att idag börjar jag spara cash till en crossutrustning.
Jag ska bara hinna leva och testa detta innan jag blir för gammal och cross är något jag länge velat prova på.

Hittade en annan cool grej medans jag surfade runt lite....
Dekor till laptopen!!
Blev förälskad i dessa tre...♥♥♥
Ink Pod
(en lite starkare favorit då bilden speglar mig väldigt bra)


Fuzin Raizin

(gillar färgerna)

Good Fences Make Good Neighbours

Nu ska bara veliga-vågen-CC bestämma sig för en av dessa....svårt

Love them all! Kanske kan köpa alla tre?? :P

Blev du själv lite sugen på en dekorlapp till din dator...kika in på http://www.bluefox.se/
För 249 kr kan du 'pimpa' din laptop

Nu kör vi en sista repetition av plugget innan jag ska sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar