lördag 12 september 2009

Dont worry be happy

Haft en skön dag än så länge och troligtvis fortsätter den i samma anda.
Åkte och handlade med Oscar, Alex, Johan och hans tjej idag på förmiddagen. Vi drog en vända på Willy's, Jula och Intersport. Handlade lite mat inför kvällen då vi ska grilla.
Sen blev det stan (väldans va mycket jag är på stan och springer känner jag)
Inte bra...det får jag sluta med.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen cykla hem till Alex och laga lite mat.
Något som slog mig idag , bara helt oberoende är att det är faktiskt är helt upp till dig själv hur saker och ting blir. Du kan påverka väldigt mycket. Låter kanske lite luddigt och svårt att förstå vad jag syftar på. Men i så många avseenden så kan du själv påverka utgången av det hela. Exempelvis i disskusioner, problem, vardagslivet, hur du känner inför något osv....
Tänk på det... Det är upp till dig!
Don't worry, be Happy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar