torsdag 10 september 2009

Check!

Så sätter jag en bock efter juridik tentan. Så fruktansvärt skönt att jag klarade den!
Man ska ju verkligen inte säga att det känns som att livet vänder, eftersom jag då tror att risken finns att det vänder tillbaka. Så jag låter det vara osagt så har jag ingenting sagt.
Sätter även en bock för redovisningen och att veckan snart är slut.

Igår blev det klart, 'amöban' är nu ett minne blott och jag har fått min lägenhet såld!

Har inte räknat på kronan, men jag tror det kan bli så att jag faktiskt går +/- 0 vilket är underbart!
Det kanske kan tyckas konstigt att jag tycker en +/- 0 affär är underbart, men faktum är ju att jag hade räknat på ett förlust i denna deal.
Nu har Mats hjälpt mig montera fast en stänkskärm på min cykel, eftersom jag var helt enkelt för puckad för att klara det igår kväll.
Så är det ibland, när man ser svaret/resultatet så är det ju så uppenbart och så enkelt.
Men det var långt ifrån enkelt för mig igår.
Ska hoppa upp på cykeln och ut i höst solen och cykla iväg med några paket. Om jag får ork och lust kanske jag även cyklar förbi godishuset och unnar mig lite godis som belöning för tentan.
Later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar