söndag 6 september 2009

Tomt

Det känns tomt när jag kommer hem till en tom lägenhet. Ingen hund, ingen karl.
Min Mr åkte igår morse och jag tror faktiskt inte riktigt jag fattade just i den stunden att han faktiskt åkte.
Efter det kom Mongo och vi cyklade iväg, på väg mot insparken för ettorna.
Dagen bara visslade förbi och kul var det. Och skönt var nog det, för jag hann inte tänka så mycket på något annat än just insparken.
Hade inga planer på att dricka men redan vid första gruppen som kom till våran station så stod jag med en öl i ena handen och en drink i den andra. Efter drygt 5 timmar med spex, skratt och diverse var jag helt slut och somnade så fort jag kom hem.
Men efter bara 30 min var det dags att ta tag i det igen. In i duschen och iväg på middagen.
Jag ska inte överdriva eller förfina, men jag har helt klart spenderat 350 kr på bättre saker.
Nu sitter jag och färgar håret mahognybrunt. Jag har sånt hår där färgen försvinner på bara ett par tvättar tyvärr. På gott och ont... Det är just därför jag vågar slänga i denna färg.
Vi får se hur resultatet blir om några minuter.
Sen har jag skrivit en lååång lista på olika ting jag ska göra.
Det här blir en söndag där jag ska vara sådär duktig och städa, fixa och ta tag i saker!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar