söndag 13 september 2009

Vänner

Vilken underbart skön kväll jag har haft! Mötte upp Lelle och cyklade mot Alex vid 18 tiden.
Vi lagade mat och snackade..huuuur trevligt som helst!
Jag skulle nog kunna skriva ett riktigt inlägg om allt vi pratade om. Men det skulle ta på tok för lång tid.
Men konstaterat; så är det underhållande med diskussioner och vettiga samtal.
Detta är ju nästan omöjligt om du inte har underhållande och vettiga människor att umgås med.
Senare på kvällen slöt tre andra stjärnor upp och vid 01:00 tiden tog tröttheten över och vi begav oss hemåt.
Jag är nöjd med min dag och kväll. Alltid fint att få skratta, vilket det blev gott om ikväll.
Nu sitter jag lite i valet eller kvalet. Antingen plåga sig att vara vaken 1,5 timme till för att få vara säker att få prata med min Mr... (eller som Alex kallar det 'mannen')
Eller gå och lägga sig och hoppas på att vakna när han ringer.
Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag får träffa honom och min älskade hund.
Inte att förglömma familjen... syster yster... jag saknar dig!
Tror det blir till att sova... jag är för gammal att vara uppe så här sent ;)
Och äldre kommer jag att bli om några veckor...
hujja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar