lördag 25 september 2010

Vill ha!

Sprang in på Kicks idag och sörjde lite mitt tidigare liv då jag hade säkert 8-10 parfymer ståendes på badrumshyllan och jag kunde välja och vrakan på dofterna.
Hittade en gamal favorit som jag gärna vill ha tillbaka på badrumshyllan.
Miss Dior Chérie
Och sen blev jag förälskad i Juicy Coutures nya dofter



Framförallt i Viva la Juicy EdP

Juicy Couture EdP

800 riksdaler går en sån liten flaska av på...
hoppla!
En Dior och 2 Juicy skulle bli dryga 2000 kr.
Dags att försöka göda spargrisen lite.. ;)

Nu ska jag styra iordning mig lite och åka till Mia då sushi står på menyn och en mysig kväll!
Kram på er!

Just ja! Jag måste ju tipsa om en ny herrdoft som är helt underbar!
Only the Brave
519 kr för 50 ml
Den är riktigt oh la la! Skulle själv kunna köpa den. Sen är ju flaskan snygg dessutom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar