tisdag 21 september 2010

Godnatt monster

Min tråkiga dag är slut och var inte alls så vidrigt plågsam som jag hade förväntat mig.
Jag var förvisso helt slut under de första fyra timmarna och fick kämpa för att hålla mig vaken under föreläsningen.
Sen efter lunch var det som att jag kom in i andra andningen.
Kom hem och åkte iväg på lite ärenden.
Köpte dessa skor på dinsko. Jag är inte helt hundra på om det är här är stöveln jag söker.
Men snygg är den! Och ett extra plus är att den är i skinn!
Jag ska prova dem lite och känna lite på dem ett tag innan jag bestämmer mig.
Dagen blev lite bättre efter jag hittat skorna, som för övrigt smakade lite extra bra eftersom de var det sista paret de hade kvar och dessutom i min storlek!!
Det brukar aldrig hända annars.
Har du tröttnat på Facebook? Då kan du dumpa facebook och istället få lite inspiration på kläder och stilar och klicka in på www.Lookbook.nu
Sen fortsatte slutet på min dag i samma anda då Mia ringde och det blev ytterligare ett svettigt pass på gymmet. Denna gång blev det inte spinning utan ett pass Zumba.

Du har säkert sett reklamen på tv och jag kan erkänna att det faktiskt är riktigt roligt.

Och all träning blir ju vad man gör den till, så vill man svettas ordentligt går det även på ett pass Zumba. Mer av detta! :)

Efter att vi hade svettats klart åkte jag hem och det blev middag i soffan framför Idol.

Nu ska jag bara svepa av mitt stökiga hem och sen ska jag slänga mig i sängen.

Dock så tar det emot lite att gå och lägga mig. Jag har haft riktigt hemska drömmar de senaste nätterna.

Så jag hoppas på att jag slipper nattens monster under min säng...
godnatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar