söndag 19 september 2010

Min söndag

Schysst dag! Riktigt schysst dag!
Åkte och träna direkt efter frukost. Brukar älska mina söndagspass just eftersom det brukar vara rätt folktomt på gymmet... men idag var det betydligt mer folk än vad jag är van vid. Drog av mitt pass rätt snabbt då jag skulle hem käka och göra mig iordning för att ta följe med grabbarna K och rösta.
Efter vi hade gjort vår medborgliga plikt och röstat promenerade vi ner till stan och åt på gamla Subway. Solen sken och det var riktigt skönt ute!
Satte oss sen en stund på apberget lapade i oss lite sol och glodde lite på folk.
Sen promenerade vi tillbaka hemåt.
Köpte mig denna härliga blåa mössa!

Nya favoriten helt klart!

Nu ska jag försöka få lite plugg gjort sen ska det bli filmkväll återigen tillsammans med grabbarna K och en påse godis!

Sen får vi väl oxå se vilket parti det blir som tar hem spelet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar