lördag 4 september 2010

Saturday night

Idag känns det som jag har hunnit med mycket samtidigt som ingenting.
Åkte och solade och gick sen en promenad i skogen. Frisk luft och dagsljus ska tydligen göra en gott ;)
Har sedan hunnit städa och duscha. Kliver in i duschen och ser att jag har sällskap av två långben. Inte OKEJ!!
Hatar spindlar av alla dess slag. Och både pulsen och andningen gick upp medan jag sprang runt i min rosa handduk med två plastburkar i högsta hugg i försök att fånga in dem.
När de väl var i säkert förvar så kändes det ändå som det kröp på mig överallt.
Tur att man inte bor själv här uppe. Fick be om assistans av Mats för att få bort dem.
Nu sitter jag och väntar på att Mia ska ramla in.
Lite vin och smirnoff ice står på schemat. Lite mat skulle vi försöka få i oss oxå.
Sushi eller kanske pizza... :)
Sen får vi se vart kvällen tar oss.
Men en trevlig kväll kommer det nog bli i alla fall!
Har beställt den här snygga tröjan och hoppas den ramlar ner i brevlådan snart!

Skorna har jag inte beställt än då jag har lite svårt för att bestämma mig.
Jag skulle ju kunna be er som läser hjälpa mig, men sen kom jag på att flödet av kommentarer inte är den bästa på denna blogg ;)
Ska rådfråga Mia sen när hon kommer!
Här kommer skorna i alla fall, kommentera gärna!

1 kommentar:

  1. Jag gillar skorna på sista bilden! Sjukt fina :)

    SvaraRadera