onsdag 1 september 2010

Min dag

Strålande dag! Kunde inte vara mer nöjd med min basgrupp än jag är.
Strålande väder! Solen sken även om luften var lite kall.
Strålande kort dag i skolan. Kom hem redan vid 11 tiden.
Strålande humör!


Ville passa på att få lite frisk luft och dagsljus och eftersom jag ändå hade planerat att ta gymmet imorgon.
Efter en powerwalk i skogen passade jag på att göra lite nytta.
Jag har samlat på mig en hel del saker.
För flera år sedan hade jag en period där jag hade extension i håret.
Och nu drog jag fram en hel låda med extensions som absolut gör ingen nytta alls.
För er som inte vet det så är extensions rätt dyrt. Jag tror jag betalade 1500-2000 kr för att få håret och jobbet gjort.

Efter att ha gått igenom lådan konstaterade jag att det fanns extensions i nästan tiotal.

Unnade mig en ny hund som ska få göra mig sällskap här uppe i umeå.

En sån galet söt liten sparbössa.

Nu ska jag göra kvällen.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar