fredag 24 september 2010

1 vecka

1 vecka har nu gått och det är återigen helg!
4 veckor har gått och det är nu bara 16 veckor kvar!
En regnig fredag men ändå en riktigt skön fredag!
Först hade vi ett seminarium på tre timmar och sen var det lång håltimme fram till 15.15.
Passade på att åka och och äta lunch och dra till gymmet och köra ett benpass.
Var över en vecka sen jag tränade benen och det märktes.
Och troligtvis kommer det märkas tydligt imorgon i form av träningsvärk.
Betade av datalektionen innan det var dags att inviga helgen.
Trots en dag med rätt tråkiga lektioner så har jag haft kul. Och det beror ju enbart på att jag skrattat en hel del.
Efter skolan åkte och jag och letade efter en fotoautomat som jag skulle kunna ta ett kort i till mitt legetimation.
Hittade en och betalde 80 kr för ett ark med 4 små kort.
När korten framkallades ramlade de ut i luckan och 2 av 4 var helt svarta.
Fick göra om och fick då ut ett ark med 1 av 4 som var helt svart. 
Väl spenderade pengar. ;)


Men det var ju fortfarande betydligt billigare än att gå till en fotograf som tar 160 kr för ett ynka litet kort.
Jag har varit så trött denna vecka att den här fredagens kvällen kommer sluta tidigt.
Imorgonbitti ska jag ner till stan och förhoppningsvis smita in på en drop-in och klippa mig lite.
Har varit sugen på att klippa en lite kortare frisyr.
Men jag tror faktsikt inte det blir så, jag kommer nog sakna mitt långa hår då.
Men vem vet vad jag väl bestämmer mig för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar