tisdag 7 september 2010

Min kam

Så har ännu en dag gått och jag bryter av ännu en pinne från kammen.
Klev upp tidigt imorse och åkte och lämnade in min bil till Ryds Glas.
Fick en gul läcker VW Fox som lånebil. Och det var nästan så jag hade lust att behålla den.
Gillade fronten och lyktorna på den men framförallt färgen. Me like!
Men den var en smula annorlunda att köra, då kopplingen tog lite annorlunda från vad jag var van vid. Lät som jag hade nytaget körkort vid första starten.
1200 kr senare så har jag fått tillbaka min bil med ny fin ruta. Kändes nästan som att jag inte hade nån ruta när jag körde hem den. Sån stor skillnad var det från min gamla ruta som var repig och trasig.
Nu är det ett par vinterdäck som står näst på listan.
Tänk om jag kunde pimpa den med dessa fälgar? Finns så många olika modeller på fälgar jag gillar.

Fast det kanske vore som att sminka en gris? Jag vet inte. Har lite lackskador och annat som måste fixas till först kanske.
Hur som helst är det inget dilemma då prioriteringen på att köpa fälgar för x antal tusen är låg.
Nu ska jag sätta mig och förbereda mig lite inför morgondagens lektion.
Har precis avverkat en skön långpromenad med sällskap klass 1!
Tack för den här tiden!!
Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar