måndag 27 september 2010

Min lördagkväll

Hann ju aldrig blogga om min mysiga lördagkväll. Jag hann ju berätta lite om min shopping och min jakt på drop-in tider. Som jag bara måste skriva en till rad om. Du vet hur frisören ska styla håret efter du väl har fått det klippt?
Det värsta jag vet är att lämna frisörsalongen och så har de fönat håret så att det ser ut som att det är taget från en docka.
Så jag har märkt att om jag förklarar att jag hatar det "gulliga" fönade håret och vill mer ha det rakt, "spikigt". tuperat och lite rockigt så brukar det bli bra. Denna gång vet jag inte riktigt om det gick lika bra....
Jag och frisören har uppenbarligen väldigt olika syn på vad som är "rockigt"...

Men jag glömde skriva en rad om min kväll som bjöd på god sushi
och många skratt tillsammans med Mia & Tessan.
Bara av att titta på bilderna så blir jag sugen på sushi.
Man kanske borde äta sushi till helgen ;)
Älskar lampan i vardagsrummet! Finns på IKEA och jag hoppas den finns kvar att köpa när jag väl ska flytta till januari!

  
Det fanns ett litet busfrö hemma hos Mia som gärna provade den silvriga knappen på min kameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar