fredag 17 september 2010

Mitt möte med Mr Bean

Idag har varit en snurrig dag. Du vet en sån där morgon då du vaknar upp och du känner dig ut & in, upp & ner och du vet att allt bara är fel.
Åkte vid lunch och tränade och hoppades att jag skulle lyckas vända tillbaka allt i sin rätta ordning.
Dessvärre blev mitt gymbesök lika förvirrat och jag kände mig hela tiden som Mr Bean.
Kliver in på gymmet och inser att jag glömt min träningsbok. Hade detta varit en vanlig dag hade jag gymmat ändå, men i eftersom mitt dagsskick var sisådär fanns risken att jag inte skulle ha en aning om vilka övningar och vilka vikter jag brukar ha. Så det blev glatt att åka tillbaka och hämta boken.
Jag glömde grejer i skåpet och fick gå tillbaka, jag snubblade på vikter, tappade min penna som flög iväg flertalet gånger när jag la ner boken på golvet. Vikterna var som fastlimmade på stången och jag stod och vickade, slet, rullade och såg ut som en fån i tappra försök att få av vikterna från stången. Ja allt var bara upp & ner, ut & in bara spegelvänt och fel.
Jag får glädja mig åt att träningspasset gick bra och att förkylningen är över.
Nu jäklar ska B-rat komma i form!
Unnade min sorgliga själ lite sushi och nu känner jag att jag är på banan igen.

Ska dra igång och städa lite, sen ska jag slita fram ritblocket under soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar