torsdag 9 september 2010

Känner mig som en man


Ynklig, gnällig, pipig och totalt förstörd men är helt enkelt bara vanligt förkyld.
Förkyld som en man ;)
Det blev inte riktigt som jag hade planerat det.
Min tanke igår var: en promenad, lite frisk luft och lite nattsömn och sen skulle jag vara på benen och kanske t.o.m kunna träna idag. Vaknade upp och mådde som en påse nötter.
Slutet av dagen hade jag ont i huvudet och började nästan må illa av min huvudvärk.
Blev lite rädd att det var ett migränanfall som stod och väntade runt hörnet.
Kämpade mig igenom dagen och åkte hem och stöp ner i soffan.
Inte ens att glo på tv orkade jag med. Då är det illa.
Att orka laga middag var bara att glömma och min middag blev en kopp te och ett par mackor.
Nu ska jag svepa ett glas ginseng och sen sova.
Risken finns väl att bara ligga och feberfrossa denna helg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar