tisdag 28 september 2010

Blutsaft, sömn och träning!

Undra om det är ingredienser som kommer få mig att bli pigg igen?
Lite blutsaft, sömn och träning!
Jag var nästan svimfärdig imorse när jag klev upp för att åka till skolan.
Småsnackade mest under föreläsningen på förmiddagen. Den var inte alls speciellt "viktig" och inte alls mycket att anteckna. Ni som stannade hemma och sov istället gjorde ett bra val! Jag önskar jag hade gjort det så trött som jag var.
Men jag fick ju sitta brevid min solstråle Soffi, vilket aldrig är fel!
Sen drog vi en vända på stan och jag inhandlade något min mamma tipsade mig om.
Blutsaft.
Ska tydligen vara superbra och göra en pigg!
Soffi: det var inte alls speciellt äckligt. Smakade mest sött.

En flaska kostar ca 200 kr på hälsokosten.
Jag hoppas den funkar lika bra som den gjorde på min mamma och syster.
Jag är lite skeptisk...men tror säkert den gör susen!


Igår kväll tog jag en kort promenad med Mia och fick en liten present!
Svamp
Tick Tack Mia!
Jag har aldrig tidigare varken rensat eller torkat svamp själv. Men det är väl på tiden att man lär sig.

Denna kväll ägnade jag åt att plugga och att putsa mina kängor.
Nu ska de tåla både lite vatten och snö innan jag blir blöt och tårna!



Nu ska jag snart krypa i säng, jag måste va pigg tills imorgon.
Jag ska upp galet tidigt och klockan 7 är tanken att jag ska sitta på en spinningcykel och dra av ett 50 min spinningpass. Därefter ska jag köra ett gympass, lite bröst, triceps och axlar.
Oughf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar