söndag 5 september 2010

Förvandlingen till människa

Så börjar jag äntligen bli människa igen efter går kvällen.
Hade en toppen kväll igår eller rättare sagt en riktigt bra dag.

Det blev sushi till middag vilket jag suktar efter även idag.

Sen satt vi och snackade skit, drack vin och käkade jordgubbar och nötter. Hur mysigt som helst!

Huvudvärken har varit ett faktum idag och jag har inte alls varit på topp.
Men jag försökte göra nåt. Att bara ligga i soffan får ju myrorna i kroppen att börja krypa.
Har försökt rensa lite bland mina grejer. Jag har för mycket onödiga grejer.
Bara som det här... Hur många kort kan man ha egentligen??
För många tydligen.
Har bokat biljetten hem nu idag. Och det känns riktigt bra! Längtar till på fredag då jag får sätta mig på Malmö Aviation och äta flygplans mat!!
Ja och få komma hem såklart också ;)
Sitter och klurar vad jag ska göra för mat till kvällen. Inspirationen och orken idag är noll.
Kvällen ska i alla fall få bjuda på en film och lite godis!
"dumpad" är en komedi som går på 3:an som ska få underhålla mig, vilket inte är speciellt svårt idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar