måndag 20 september 2010

Helt slut

Jag vill bara att tisdagen ska vara över. Har en riktigt tråkig dag framför mig och jag borde verkligen gå och lägga mig för jag är så trött.
Körde ett spinningpass med Mia nu på kvällen och det var extremt jobbigt men väldigt skönt att få svettas och bli så där mör i kroppen.
Känner mig lite smått mörbultat överlag just nu med all träningsvärk.
Det är kul när man märker hur man börjar kunna öka på en del övningar.
Spinningen hoppas jag blir en god vana för mig då jag saknar och behöver lite konditionsträning. Eller kardio som det nu så trendigt heter.
Hade på mig en tröja idag som fick mer uppmärksamhet än jag kunnat ana.
För mig var det en vanlig tröja med lite paljetter, men för många andra var det något mer än det.
Några av kommentarerna var: (det bör tilläggas att många kommentarer var från människor jag tycker om och som har den där sköna sarkastiska humorn som jag gillar)
Du ser ut som en discokula, du glittrar, vad piffig du är, söker du till idol, har du sytt på paljetterna själv.
Där ser man vad en "vanlig" tröja kan göra ;)
Borde ligga i sängen för länge sen. Och ändå har jag inte hunnit läsa rättsfallen inför imorgon, håret är blött och jag har en maskin tvätt att hänga upp.
Urk.. ge mig helg!
GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar