lördag 4 september 2010

Helgen är här!

Lördagen har kommit och det är så grymt skönt att vara ledig! Inte för att veckan har varit speciellt stressig eller fylld med mycket saker att göra. Men det är ändå någon speciell känsla med fredag kväll och lördag morgon.

Har hittat ett par så snygga stövlar jag vill köpa.!
Nu är det bara en schysst höstjacka jag saknar.
... och ett par nya tröjor ;)

Ska försöka hitta en bild på stövlarna å lägga upp här.

Ska väl sätta igång med den här dagen. Har ändå lite saker att göra.
Men innan jag avslutar det här blogginlägget så vill jag gratta min syster som fyller år idag!

Grattis fina syster-yster!
Hoppas du får en fina dag, önskar jag hade kunnat varit där och fira den med dig!

1 kommentar:

  1. Tack älskade syster <3 Vi ses om en vecka! WIE :)

    SvaraRadera