måndag 2 november 2009

Wanted dead or alive

Ibland är det inte så noga ;)
Saknar dig knäppskalle!

Det finns så otroligt mycket skoj (läs skit) på internet att det nästan är lite ofattbart.
Men en del roliga sidor finns om man vill fördriva lite tid.
Photofunia.com är en sida där du kan göra sånna här bilder.
Av en kompis på facebook hittade jag även en annan rolig grej. Jag kanske är lite lättroad men ett fniss eller två borde man kunna få genom att välja en bild på en kompis eller som i det här fallet en pojkvän och skoja till det lite... Fast se till att välja någon med lite humor


för att göra din egna.
Startade min morgon med mysfrukost för mig själv.
Inte fy skam att kunna hitta stunder i vardagen som man njuter av.
Det är nog väldigt viktigt... låter det bli dagens visdomsord.

Idag har jag klarat av examinationen av en del av bilkörningen. Otroligt avancerat och svår bilkörning. Det krävdes mod, skicklighet och en gnutta galenskap för att klara av alla kurvor som vi tog i hög hastighet.
Jag var helt slut efter den här lektionen....

Hade det här varit i verkligheten som jag hade berättat om denna lektion hade ni inte kunnat undgå min sarkasm!!

Snacka om idioti att diskutera om vi ska eller inte ska få öva på att köra bil i hastigheter som överskrider vanliga begränsningar.
Så denna kunskap och lektion tappade faktiskt lite sitt innehåll genom att vi inte fick dra på lite. Men jag försöker vara positiv genom att se poängen med lektionen (får öva på detta mentalt :D) sen även hoppas och tro att det kommer lite mer vettigt framöver.
Vädret idag har det varit sånt riktigt "innarsittarväder". Det spöregnar och är mörkt och tråkigt.
Eftersom jag ändå blev godkänd på min körning unnade jag mig en fin lite glasskål från Lagerhouse för 49 spänn.
En lärare sa att man ska på något vis "fira" sina framgångar även fast de är små.
Kanske får bli dagens andra visdomsord :)

Firandet behöver heller inte vara något märkvärdigt, så jag tyckte skålen passade alldeles utmärkt.
Den ska få bo i mitt framtida badrum och innehålla små bumullspuffar ;)
Nu är tyvärr min tid för "hopp och lek" slut och det är dags att återgå till böckerna.
Känner hur hjärnan för varje dag som går blir mer och mer mör.
Ser fram emot mitt gympass imorgonbitti.

1 kommentar:

  1. Tycka känna igen halsbandet som ringlar sig från glasskålen!! Är det pojkvän nu?? Saknar dig gums..

    SvaraRadera