tisdag 3 november 2009

Underbart är kort

Så var även denna dag slut.
Först blev det ett gympass "check!" sen tentaplugg "check!" sen cesarsallad till middag "check!" sen skrev jag klart mitt FFP "check!"

Sen blev det dags för min heliga tv-stund under hela veckan.. tisdagar kl 21
Desperate housewives!
Tur att Mr F förstår att det är min utvalda stund (bör sägas min enda stund) framför tv:n eftersom jag helt sonika nästan lägger på i hans öra när det börjar.
Ringer han mig under en reklamsnutt så har han tur och vi kan prata i de minuter som reklamen pågår.

Jag önskar nästan jag hade hela den boxen så jag kunde på söndagar sitta och plöja flera pogram i rad eller när man är sjuk så skulle de vara ett perfekt botemedel.

Nåväl...imorgon har jag en onsdag att se fram emot. Vapen på morgonen sen är jag ledig och då ska det åter igen tentapluggas lite. Nu börjar jag inse att det snart är dags att skriva tentan.
Usch... jag ogillar starkt tentor.

Sen på eftermiddagen ska jag jobba lite med puif och dela ut alla kläder som folk har beställt.

Sen kommer det bästa på hela dagen.... då kommer min favorit hit!

Mr F hade en fransman på sitt jobb som hade visat honom det här klippet. Jag tyckte det var lite mysigt och helt klart värt att visa för er.

Jag fick upp bilden av de där kolibrierna som är på hacke hack spett under julafton.

Håll till godo!




Nu längtar jag så att jag går sönder efter älskling, Tulo och Bonzo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar