fredag 20 november 2009

Fredagsmys del 2

Ligger i min soffa igen och bara myser. Lyssnar på skön musik och har tänt lite ljus.
Jag ska snart ta å bli lite seriös och göra nåt vettigt.
Sprang en snabbis på stan och köpte ett silvershampo från L'Oreal
En hårolja från Kerastase. Toppen vård för lite torra hårtoppar, funkar i handukstorkat hår likväl som i torkat hår.
Ute i regnet står en kille och jobbar med sin isskulptur. Häftigt det där.. skulle vara rätt kul att prova på. Men det måste va rätt svårt. Det är ett par som kramas.... lite svårt att se från kortet
Sen när vi var på väg tillbaka mot bilen så går vi förbi en butik som det praktiskt taget står CECILIA på. Den är så fantastiskt underbar och jag skulle flytta in där om jag bara fick.
Om jag nån gång i livet får tillfälle att öppna en egen butik ska det vara just en sån här butik.
Den här spegeln är underbar!
Ska leta under matta och soffa om jag kan hitta 4200 kr och springa och köpa den.....

Älskar inredning... längtar till den dagen jag får ha ett eget hem.
Sen åkte vi mot loppisen.. det heter inte loppis men jag har tapapt ordet. Secondhand? ja ni bergriper säkert
Det var mest skräp där tyvärr...

Hittade den här tavlan.... för dig som känner igen ramen kanske förstår varför jag fotade den...
Sen hittade jag en klockan, precis likadan som jag hade när jag var liten. Jag minns att jag fick den i födelsedagspresent och när jag hade fått den fick jag massa idéer om att jag ville göra egna små titt-skåp.
Sen tog Linnéa och jag bilen och körde planlöst runt och tittade på hus. Vi båda går och drömmer om den dagen vi får ha ett eget hus...

Hittade ett övergivet och trasig hus... kolla så fina dörrar som fanns där inne!
Tänk och få måla upp dem, så fina de skulle bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar