fredag 20 november 2009

Fredagsmys!

Japp, idag är det den underbara dagen... FREDAG! Vaknade på riktigt bra humör, kändes skönt. När man vaknar upp och är på bra humör, full av energi så gäller det att passa på.
Imorgon kanske energin inte finns där och humöret är botten.
Så nu har jag storstädat här hemma, det luktar rent, fräscht och såpa!
Har käkat min frukost/lunch och precis hoppat ut ur duschen.
Eftersom jag är ledig idag ska jag späcka den här dagen med massor av saker.
Lite nytta och lite nöje.
Nu ska jag dra på mig lite mjukiskläder (är man ledig ska man gå i mjukisar...så är det bara)
sen åka ner till stan där jag ska leta reda på ett silverschampo, en glasnagelfil, vårdande olja för håret och en handkräm.
Sen ska jag åka till en loppis.... inte för att jag behöver något eller för att jag ska köpa något.
Men bara för att det är så kul! Ska se om jag lyckas släpa med mig kameran och ta lite kort.
Ha en skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar