fredag 27 november 2009

Snart så...

...är det lördag och klockan är 11 och jag har skrivit klart min tenta.
Jag blir inte av med min eländiga huvudvärk och det stör mig verkligen.
Det går hälften så bra att plugga när det känns som man har ett stort pannband som väger bly!
När jag tittade ut genom fönstret idag så förvånades jag av att man faktiskt ser himlen.
Jag ser inte solen, men bara att det inte regnar och är grått är ju hur underbart som helst!
Ska snart till skolan för en tentagenomgång av den tentan vi gjorde för ett tag sen.
Tänkte va lite smart och promenera ner till skolan så jag får lite dagsljus.
Det får bli ett kort inlägg just nu.. har för mycket plugg i skallen för att kunna tänka på nåt roligt.
Kram!

1 kommentar:

  1. Det kommer gå fint imon! vi går dit och kryssar i eländet sen skyndar vi hem och knäcker en öl!;) Kram på dig!

    SvaraRadera