måndag 30 november 2009

Måns Mutter

Det skulle kunna vara jag just nu. Började dagen på riktigt bra humör men sen kom en liten grej, sen en liten grej till och en till.... och sen började jag bli lite irriterad och tillslut kändes som topplockspackningen skulle gå för mig. Jag säger bara det...Some days....
Jag är så less på störiga och korkade uttalanden och vissa beteenden.
GE MIG JULLOV NU!
Hade vapenlektion idag på morgonen, alltid lika skoj. Till nästa lektion blir det till att läsa på lite lagstöd för då ska vi få öva i ett simultatorprogram. Riktigt high-tech och spännande.
Idag har vädret bara varit gråttn grått och grått, vilket i sig inte är så roligt. Men inte blir det roligare av att alla bara går och gnäller på vilket skit väder det är. JA det är grått och regnigt, get over it och sluta gnäll!
Nu ska jag dra iväg till Linnéa och köpa godis och glo på film! Toppen mot sånna här dagar!
Kommer ett lite längre blogginlägg senare!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar