måndag 30 november 2009

Toppenkväll!

Kommer hem efter en toppen kväll!
Tänk vad lite gott sällskap och en påse godis kan göra
Toppa det med en bra film sen är du människa igen och åker hem och mår hur bra som helst! Vi såg på "Slumdog Millionaire" och har du inte sett den måste du se den! Vi hade köpt oss en varsin påse godis och bunkrade oss framför filmen.
Linnéa hällde upp sitt godis i en skål som hon hade bredvid sig.
Mitt i filmen tog vi en paus och sprang ner för att ändra parkeringsbiljetten på bilen. När vi kommer upp igen kommer Lisa (Linnéas hund) krypandes längs med hallgolvet.
Jag fattar inte lika snabbt som Linnéa kopplar vad som har hänt. Inte förrän jag ser Lisa slicka sig runt munnen och kryper ihop i ett hörn fattar jag.
Hon har haft party!! medans vi var borta.
Linnéa hade svårt att hålla sig för skratt och säga till Lisa att så där fick man inte göra med mig i hallen skrattandes.
Hundar är bra jäkla söta!

Lisa och jag klickar bra ihop, så hon njöt av filmen liggandes i mitt knä.

På onsdag ska jag vara hundvakt och det ska bli så mysigt!

Tack Linnéa för en toppen kväll. Från bitter-mutter-kärring så är jag nu vanliga mig själv igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar