tisdag 1 december 2009

Rockin' Around

Har hittat en ny favorit just nu...
Vill ha......!!!
Peak Preformance
Var iväg och fixade lite på stan idag. Skönt med en dag utan regn utan med minusgrader och blå himmel!
Knastrar så skönt under skorna när man går ut.

Mindre kul att bilen fryst ihop över natten. Men nu har jag köpt låsolja och olja till gummilisterna! Så om ett par timmar ska jag ut och kika om det varit till någon hjälp.

Kom hem och då var himlen så fin. Hade jag haft tid hade jag gått upp på skidbacken som finns bara några km ifrån mig och tagit ett kort. Men jag kände för att gå in och sätta mig i min soffa och lyssna på julmusik och fixa med mina julkort!


'Rockin' Around the Christmas tree'
Nu har jag läst några sidor ur en akutsjukvårds bok och ska sätta igång att laga lite lasagne.
Imorgon har jag examination på akutsjukvård sen case-start!
På eftermiddagen kommer hunden Lisa och förgyller min kväll, då ska det bli långpromenad!
Det som förgyller min kväll ikväll är.... Desperate Housewives!

1 kommentar: