torsdag 3 december 2009

Snipp snapp slut

Så var denna vecka slut. Nu är det i stort sett bara 2 veckor kvar tills jag får åka hem.
Det kommer gå så galet fort. Dagarna bara rasslar förbi.
Tog mig en titt över schemat de kommande veckorna och insåg hur mycket de pressat in de sista dagarna.
Så åker tempot upp igen och det är bara att bita ihop.
Tyvärr kommer inte jullovet riktigt bli som jag hade tänkt det att bli.
Istället för totalt koppla bort skolan så kommer jag få plugga till en tenta... kul.
Men man får se till att göra det bästa av situationen och jag tvivlar inte någon stanns att det kommer bli en urmysig jul!


Idag hade vi brandövning och det var riktigt skoj och lärorikt. Först lite teori och sedan fick vi gå ut och släcka lite bränder och rädda lite liv på brinnande dockor.
När vi gick där ifrån var mina skor och byxor vita istället för blå... från pulversläckaren.
Imorgonbitti blir det gymmet sen en timmes beachvolleyboll och sen ska jag plugga lite med min basgrupp. Sen... är det fredagsmys!
Helgen ska bjuda mig på hård träning, julmarknad, god mat och avslappning!
Nu ska jag sova! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar