lördag 5 december 2009

Underbara lördag!

Även fast jag vaknar lika trött som jag varit de senaste dagarna och axlarna värker från gårdagens träning så är det ju underbara lördagmorgon!

Nu ska jag få i mig lite frukost sen ska det pluggas lite innan det börjar vankas julmarknad!

Igår hade jag en toppen kväll! Gott sällskap, pizza, coca cola och film & tv.

Dagen ska bli minst lika bra är planen!

Hittade en sida nu på morgonen som gör så fina smycken! Hantverk till 100%
Absolut perfekt julklapp!

Gå in på http://www.familjesmycken.se/

Hittade några klänningar som jag vill köpa till jul & nyår!

Nu ska det bli en långpromenad ute i vinterland! Vi har minusgrader och vitklädda gator och träd! MYS!
Rättning av mig: Det pissar ute och är plusgrader. Det fina vinterlandet som befann sig igår är nu ett minne blott. eh....mys.....?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar