lördag 12 december 2009

Helg!

Så var denna lördagstenta avklarad! Kändes förhållandevis bra, men innan jag jag ropar för mycket ska jag vänta in resultatet för att se hur det gick.
'Tenta Akutsjukvård'
Nu är det äntligen lite helg!
Nu ska det storstädas här hemma , på med lit julmusik och sen ska det stökas och fixas.
Sen ska jag ut på en promenad. Riktigt skönt väder!
Lite minusgrader, lite vita droppar på vägar och träd, blå himmel och stor chans för lite dagsljus!
Har skrivit en lång "Att-Göra-Lista" som jag ska försöka beta av denna helg.
Ja du Soffipropp det är väl rätt ofta vi tänker rätt lika. That's why I like you so much!
Nu får vi se vad det blir av kvällen.
Tror du har rätt Lisa, tyvärr... nästa veckas schema blir nog fullproppad av två seminariearbeten och mycket övningar och diverse. Men det gör inte så mycket, dagarna kommer gå fort och allt blir lite lättare när jag börjar närma mig dagen då jag får åka till flygplatsen! Vi har helt klart gjort oss förtjänta av ett litet jullov.
Vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar