lördag 19 december 2009

Nära nu

Nu är det nära!
Bara 3 ½ timmar kvar tills mitt plan lyfter.
Håller på och stökar det sista här hemma. Gillar när det är städat och rent innan jag lämnar lyan.
Så jag har befunnit mig i tvättstugan och vikt och strukit kläder nu på morgonen.
Bäddat nya sängkläder, tvättat bort all smutstvätt och fixat.
Har börjat plocka fram kläder som ska ner i resväskan.
Sjutton så svårt att veta vad man vill ha med sig.
Vill inte packa för mycket, men inte för lite heller. Sen ska jag dra igenom pluggprylarna för att selektera ut vilka som är att prioritera inför tentan direkt efter nyår.
Sen blir det nog att slänga i sig lite mat, städa ur kylen, packa ihop datorn och kameran.
Det är förhållandevis lång tid kvar innan jag måste vara klar för att åka.
Men tiden kommer gå fort så det är lika bra att jag sätter igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar