måndag 7 december 2009

När nåt litet blir nåt stort

Många känner nog igen känslan.
När något litet blir något stort. Inatt sov jag bara några få timmar av någon konstig anledning. Naturligtvis leder detta till att jag var fruktansvärt trött idag. Dagen var helt okej.
När dagen börjar lida mot sitt slut låter jag en idiot påverka mig så jag blir irriterad.
Idioter och deras kommentarer ska man egentligen bara låta rinna av en, men ibland är det svårt.
Jag kommer hem och tänker att jag nu ska inte tänka mer på det utan käka och sen dra iväg och träna. Jag har ju ändå försökt lova mig själv att jag ska köra två bra träningsveckor nu innan det är dags att åka hem.
Eftersom iksu kräver något typ av bevis på att jag studerar ringer jag upp till dem för att fråga hur jag ska kunna bevisa detta när just vår utbildning inte tilldelas något CSN-kort.
Det slutar med att jag inte kommer kunna köpa något träningskort just nu, utan måste vänta tills jag fått en intyg från skolan som just intygar att jag fortfarande är student.
Jävla byråkrati!
Så det blev ingen träning för mig...
något litet blir till något stort och jag sätter mig i soffan och snyftar för mig själv.


Det är synd om mig....

..... och jag vill åka hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar