onsdag 16 december 2009

Bebis-feber!

Sitter och gruvar mig lite inför morgondagen. Det ska bli runt 20-30 minus imorgon och vi ska vara ute från kl 8-12.

Jag försöker leta fram mitt underställ och andra varma kläder som ska hjälpa mig att slippa förfrysa någon kroppsdel.

Efter skoldagen imorgon ska jag och vännerna ha lilla-julafton. Knytis med julklappsutdelning och trevligt sällskap. Kommer bli supermysigt!
Sen på fredag kväll så är det bara en dag kvar i skolan innan jag kan börja packa och förbereda mig inför att få flyga hem. Ska bli så skönt att byta miljö ett tag.
Idag fick jag vara med om något riktigt häftigt. Jag fick hålla i en liten bebis som bara var två veckor gammal. Det var Mia's son och jag blev helt förälskad. Tror det syntes på hela mig att det var nästan lite magiskt när jag satt där och höll det lilla knytet som låg och sov i mina armar.
Körde ett Body-Pump pass igår och det känns rätt bra att ha annorlunda träningsvärk i kroppen idag. Mer av det kommer det bli helt klart!
Känner mig rätt stolt över att jag gjort så mycket av det som jag måste ha gjort innan jag ska åka.
Planering och framförhållning är guld! Förhoppningsvis kommer jag slippa stressa och känna ångest över att eventuellt ha glömt något när jag åker mot flygplatsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar