lördag 5 december 2009

Tänkt dig för

innan du ger för mycket av dig själv... risken finns att du ger så mycket av dig själv att du själv försvinner.Eller som de sa i slutet av Grey's Anatomy i veckan...
"Ge tills det gör ont, sen ger du lite mer."
Men sen ska du sluta tycker jag, glöm inte bort dig själv!

Det blev ingen julmarknad idag, trist nog. Vädret gav liksom inte någon direkt känsla av jul eller för den delen någon marknad. Istället slet jag på mig regnjackan och tog en 2,5 timmars lång promenad med Linnéa och hennes hund Lisa. Riktig skönt!
Jag var blöt och kall när jag kom hem och då var det extra skönt att sjunka ner i soffan.
Jag har inte fått mycket vettigt gjort idag inte... lite ångest. Men det struntar jag i just nu och tar tag i det imorgon istället.

Har fixat två små kuvert med en liten minipresent till två personer jag tycker om.

Det slog mig då att mycket av det jag gör, är saker jag själv önskar. Hur viktigt det är att visa för de människor som du bryr dig om att du gör de. Vem vet hur länge du får ha dem kvar?

Tänk om det kunde ramla ner ett litet sött kuvert till mig i brevlådan nån dag, annat än bara räkningar....

1 kommentar:

  1. Vart så himla glad syster! Du är så omtänksam, älskar dig <3

    SvaraRadera