lördag 21 november 2009

Promenad i solen

Har haft en väldigt skön lördag. Började dagen med ett pass på gymmet. Sen passade jag och Linnéa och Lisa på att ta oss en promenad ute i solen. Solen har inte synts till de senaste veckorna, så det var ren och skär lycka att få gå på en promenad ute vid vattnet medans solen bländade en i ögonen.
Lisa var lika lycklig som jag över solen och promenaden

Hittade några små söta hus även på denna promenad som jag blev tvungen att fota.
Varför kanske nån av er undrar? För att jag tycker vissa av dem var så söta och för att jag drömmer lite om hus just nu... så ere bara :)

Jag är så pyssel-sugen och i skallen så bara skramlar det med olika idéer. Skaparglädjen är på topp av någon konstig anledning. En tanke jag har nu är att jag vill göra en liten hylla av drivved. Har försökt få tag på hur man gör virke att se ut som drivved men utan vidare framgång.
Men så idag på promenaden hittade vi några små plankor som jag glatt släpade med mig hem.
Jag går och drömmer om att få inreda mitt framtida hem nån gång. Jag har blivit lite förälskad i modernt & lantlig stil. Vissa använder sig av uttrycket Shabby Chic.
Ska lägga upp lite bilder på mysiga inrednings ideér sen.
Har precis varit nere på ica och köpte mig en pepparbiff och en påse pommes fritz. Lördagsmiddagen ska vara sådär lite extra god så jag unnar mig en köttbit.
Medans köttet ligger i marinad ska jag blogga och ta en dusch.
Sen skiva upp några tomater och lyxa till middagen med en god sås.

Nu är det bara 28 dagar kvar!
Vi hörs senare ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar