torsdag 19 november 2009

Sol, ljus och en lampa!

Idag har jag provat en ny kul grej. Här på universitetet så har dem ett ljusrum som är till för oss studenter att gå till och samla lite kraft och energi.
Jag tänkte eftersom det är den årstiden just nu och allt är bara grått och tråkigt.

Jag längtar hem, det regnar ut och blir skymning redan vid 2 tiden. Så jag tänkte att det var helt klart värt att pröva.
Jag tvingade med mig Linnéa vilket egentligen inte krävde mer än att jag frågade.
Vi klev in i rummet och fick instruktioner att ta på oss en varsin stor vit rock. Rummet var helt vitt och väldigt avskalat i inredningen. Vi satte oss i en varsin fåtölj med våra vita rockar och startade stereon med lite lugn musik. Om det är inbillning eller ej spelar ingen roll, men bara efter ett par minuter kände jag mig piggare och gladare.

När vi båda började få lätt huvudvärk insåg vi att man kanske inte skulle sitta där för länge. :D

Jag har namnsdag på söndag och upptäckte till min glada överraskning ett paket som låg på mitt vardagsrumsbord när jag kom hem. Om det är nåt jag gillar så är det presenter! Jag älskar att få presenter lika mycket som jag älskar att ge presenter till människor som betyder nåt för mig.
Tack mamma!
Nu har jag helg!
Shake that booty!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar